wtorek, 27 maja 2014

Najrozkoszniejsze mordeczki w całej blogosferze

Wabię się Alex. Mam dziesięć miesięcy i jestem pupilkiem mojej Pani...

 
                                       Czasami lubię sobie uciąć krótką drzemkę...
                                         Uwielbiam mięciutkie kocyki...

                                            Czyż nie jestem rozkoszny?
                                  Wcale nie jestem rudy, jak na tej fotce...
              Tu byłem malutki i po raz pierwszy wdrapałem się na łóżko mojej Pani...


3 komentarze:

  1. Aleks jest uroczy, dziekuje Gosiu. dziekuje za informacje o komentarzach. Wrocilam do starych ustawien na Bloggerz, mam nadzieje, ze teraz dziala. Pozdrawiam
    Poprzegladam sobie dokladniej Twoje urocze fotki jutro. Buziaki Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Beatko.Cieszę się, ze w ogóle udało mi się dostać do Ciebie. Trochę tam nabałaganiłam, bo 2 wysłania są chyba błędne. Reszta otwiera się, bo sprawdzałam. A Alex jest naprawdę uroczy, ale niesamowicie psotny;) I za to go uwielbiam! Pozdrawiam Cię i ciesze się, że będę miała do Ciebie dostęp, bo jakoś nie udawało mi się dodawać komentarzy;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Gosiu, na wstępie chciałabym powidzieć, że bardzo sie cieszę, że do mnie zajrzałaś, mam nadzieję, że będziemy się często odwiedzać:) Powiem CI szczerze, że bardzo, bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia ze zwierzątkami, widzę, że podobnie potraktowałyśmy temat i cieszę sie bardzo, że mogłam Cię poznać! A to wszystko dzięki Beatce!
    Twój Yorkuś w spodniach - rewelacja!!! :))))
    Pozdrawiam Cie serdecznie i do rychłego zobaczenia.
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Zimowe widoki

Nie przepadam za zimą, ale chwilami marzą mi się takie widoki... Wszędzie biało, oszronione drzewa i mroźne powietrze. Lubiłam spacery ...